Alla inlägg den 17 april 2011

Av imperfection - 17 april 2011 23:39

har klarat att inte äta mer idag, det känns bra! -485kcal känns bättre än gårdagens + det dubbla. imorgon ska jag gå och träna igen, det är så jäkla gött att äntligen vara frisk och kunna träna som vanligt! men nu är jag helt sjukt trött, matbrist gör en slack alltså. orkar knappt sitta upp mer nu. godnatt, dream thin

Av imperfection - 17 april 2011 18:36

det känns lite bättre nu faktiskt. tränade en timma på crosstrainern och en timmas yoga. åt lite nu när jag kom hem, ett halvt kycklingbröst och 2dl broccoli och gurka. ligger på -485kcal ungefär. så det känns bättre än vad det gjorde igår, men ändå inte bra. är fortfarande arg på mig själv för att jag gav vika så jävla lätt. men what to do? tar mig nog en liten promenad senare ikväll.. har sån jäkla huvudvärk. får nog dricka en massa vatten.

Av imperfection - 17 april 2011 13:20

har fortfarande ångest över gårdagens svullande. försöker se det positivt, det hade kunnat vara massa pasta/ris eller allra värst, potatisgratäng (jag har motstått det EN gång i hela mitt liv, hat/älskar det!) och sen kunde vi  ha ätit en massa godis eller chips och skit till "efterrätt". det hade kunnat vara värre, men det är fortfarande dåligt. men snart ska jag till gymmet. först en timma på crosstrainern och sedan en timmas yoga. sen kanske jag går en timme eller så. måste ligga på -kcal idag, gärna -400, eller helst -800 för allt som jag låg plus igår. det är lite jobbigt att det är söndag idag, för då kommer liksom problemet med söndagsmiddag, och den är rätt helig i min familj... det var inte uppskattatt att jag drar iväg och tränar när det är söndagsmiddag på g.


längtar till sommaren när jag kan äta hur lite jag vill och ingen behöver lägga sig i det.när jag är ensam hemma och bara kan röka och inte äta, hur mycket som helst. snart ska jag träna... jag längtar!


 

Av imperfection - 17 april 2011 02:57

my god, jag har ätit så att det räcker och blir över för år framöver. och druckit, druckit.... nu ska jag försöka lista upp vad jag ätit (trots att jag skäms så att jag dör och vill bara spola tillbaka) för att få någon slags äcklig översikt över hur svinig jag är.


in

havregrynsgröt, halv port

sammanlagt 3msk köttfärssås + broccoli

nu kommer det...

1 kycklingbröst lindat i bacon (har redan ångest)

en jävla massa sallad bestående av sallad (nähä?) avocado, tomater, fetaost (faaaaan), päron. verkligen MYCKET sallad.

under tiden en halv flaska rött vin. (jag vill dö, VARFÖR? vin är gott, men en halv flaska?! vadfaaaan?!??!!)

chokladfondue (och hur fan stavar man det efter en halv kaliribombsflaska med vin) med frukt. melon av två sorter, vetefan vilka, jordgubbar, apelsin, kiwi och banan. jag har inte varit såhär mätt på flera veckor.


varförrrrrrrrrrrrr....

men jag har iallafall fått en del promenader idag. först 45min, till affären för att kunna köpa all skit. sedan efter middagen, i 20min med min vän. sedan när jag gick hem, kunde ha gått på 10min, men det tog 76min istället. jag gick verkligen tvångsmässigt. vinet och chokladen var så onödig så det finns inte, då får man ut och röra sin feta röv mitt i natten. trots att det är natt (alla som inte promenerar är fetton, fast det är jag ändå heeeeeeeeeeh) och hur packad/trött man än är. har blåsor under fötterna nu, men det förtjänar jag. imorgon ska jag träna i flera timmar. det som gick så bra, början av dagen...

Ovido - Quiz & Flashcards