Alla inlägg den 11 april 2011

Av imperfection - 11 april 2011 21:45

but this has got the best of me and i can't seem to sleep.

and it's not cause you are not with me, it's cause you never leave.


har lyckats att inte äta mer idag. drack lite te nyss, och hr druckit en del vatten. gick på en timmas promenad också, så jag ligger på ca +- 0 kcal. känner mig fortfarande som ett jävla fetto.. för att jag är det.

jag behöver lite pepp att forsätta med detta, jag behöver lite resultat. på onsdag ska jag väga mig igen, jag hoppas att det har hänt något då. jag längtar efter att andra ska börja se någon skillnad. och att jag ska börja se den. inte bara allt fett överallt. bara fett jävla fett fett fetttttttttttttt.......


 

Av imperfection - 11 april 2011 18:45

jag mår... helt kasst. känner mig helt värdelös, a waste of space helt enkelt. känner mig så jäkla misslyckad som inte kunde stå emot att äta popcorn i lördags och kladdkaka igår, inte en utan TVÅ bitar. så värdelös, och fet. framförallt fet.


jag blir ju aldrig smal! allt detta svält för inget, är lika fläskig som vanligt. jävla fan, hatar allt så mycket just nu. men inget mer än vad jag hatar mig själv.

har bara ätit havregrynsgröt med mjölk idag. och druckit kaffe med mjölk. slängde mat i en påse i min papperskorg på mitt rum. det står en tallrik på skrivbordet med ris och sås utsmetat, men inte för att jag ätit, utan för att jag har lagt det så.

orkar inte vara tjock mer.

Ovido - Quiz & Flashcards