Direktlänk till inlägg 28 april 2011

hatarrr rrrrrrrrrr mig själv just nuuuuuuuuuuuuu

Av imperfection - 28 april 2011 23:09

dagen gick såå jävla bra. SÅ JÄVLA BRA.

men så sabbade jag det. SJÄLVKLART sabbar jag det. totallt.


först åt jag havregrynsgröt med mjölk till frukost... sen åt jag inget mer. tänkte "fan, jag klarar resten av dagen utan mat". så ringer min kompps; vi ska på oicknick. jag säger nej jag orkar inte blablabla.... det slutar med att jag inte har något val och åker med endå. medans vi går till stället håller och på att svimma, och det slutar i denna katastrofen;

2 frökusar med skinka, ost, gurka och tomat

en halv kanelbulle

2 ballerina

OCH två choklad cookies


men... det slutar inte där. kommer hem känner "fan, jag MÅSTE ha lite godis ur påskägget. JAG MÅSTEEEEEEEE!!!". men så tänker jag också "jag tar lite musli och fil så kan jag spy upp det lättare sen. får psykos och vräker i mig TVÅ tallrikar fil med musli och godis efter det. två hallon/laktris skallar, tre salta s, två laktrisstänger och två salta laktrisdödskallar.


jag har ingen aning om hur mycket jag lyckades spy upp och inte. vet inte om jag fick upp godiset eller om det ligger kvar och jääääser i min mage, lägger sig och vilar föralltid på mina lår eller på min mage. jag har sån djävla ångest, VARFÖR gör jag såhär?!? det gör ju ont i hela min kropp och jag mår SÅ dåligt. VARFÖR?! jag hade kunnat klara resten av dagen utan mer mat om jag bara hade gått hem... jag måste isolera mig mer, eller lära mig att kontrollera mig själv. ja är så fucking äcklig asså.... faaaaaaaaaan. kan inte beskriva känslan i min kropp och mitt huvud nu. myrornas krig med migrän, ungefär så. vill bara gräva ner mig nu. då hade jag iallafall fått bli ett vacker skelett.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imperfection - 18 maj 2011 12:12

börjar min nya svältdiet med att äta en hel portion havregrynsgröt och två knäckemackor med massa philladelphia. lyckat.... väntar på att det ska sluta regna så att jag kan gå ut och promenera. ska träna ikväll också. usch för mig... ...

Av imperfection - 17 maj 2011 20:41

jag är alldeles för tjock. jag lurade mig själv att tro på att jag kunde vara lycklig, smal och äta på samma gång. det funkar inte så. imorgon börjar jag om igen, jag ska svälta som jag gjorde innan. nu ska jag bli smal, på riktigt. för det är ju d...

Av imperfection - 17 maj 2011 11:27

vet inte vad jag skrev när jag skrev sist. needless to say så var det nog ett tag sedan. jag vet inte riktigt om jag tappat stinget, motivationen eller bara ord. eller alla alternativ. jag har iallafall gått ner 9kg hittills, alltså väger jag 64kg nu...

Av imperfection - 9 maj 2011 20:54

jag orkar inte uppdatera denna frikkin bloggen. jag äter, spyr. svälter, äter, spyr. tränar, äter, svälter. mitt liv kretsar kring mat, om att inte äta den. om att inte vräka i mig hela kylskåpet när tillfället finns. jag fick frågan av en instrukt...

Av imperfection - 8 maj 2011 20:10


jag har ävat för att logga in här. jag vill inte skria vad jag har ätit, men jag vill ändå. jag vill skämma ut mig, men jag vill inte stå naken med skammen. trots att jag hamnade på - kcal igår så har detta varit en riktigt dålig helg. alldeles för m...

Ovido - Quiz & Flashcards