Alla inlägg den 15 april 2011

Av imperfection - 15 april 2011 22:50

på samma gång som jag skrivet det läser jag på "rampljuset" ; vägen till att bli frisk fån ätstörningarna... folk gör vad som helst för att få lite attention. ska jag göra en sån också; VÄGEN TILL ATT BLI ÄTSTÖRD!!! MITT LIV SOM PRO ANA OMG.

haaaha, i die. nej men va fan, sex kilo lättare. på tre veckor.


dagens in:

en halv portion havregrynsgröt med mjölk

kaffe

sammanlagt 3msk köttfärssås


dagens ut:

50min snabb promenad innan frukost

15min promenad på eftermiddagen



jag är så djävulens patetisk. haha, tror att jag kan kalla mig pro ana. jag är inte ens i närheten. jag har en slags hat/avund/kärleks relation till de som är värda att kallas pro ana på riktigt. jag hatar dom för att de är starkare än mig, avundas dem för att de har sådan styrka och älskar dem för alla ovanstående anledningar. jag är tjejen som inte riktigt passar in i gänget, hur mycket hon än vill. det är jag.

jag får stå bredvid och titta på. men en vacker dag så står jag där, utan att ni märker det för så väl smälter jag in. jag står där ibland dem. de smala, glamorösa, vackra. tänk när jag står med dem, utan att sticka ut. fastän mina nyckelben kommer göra det!


 

Av imperfection - 15 april 2011 19:49

jag minns inte om jag har uppdaterat om min vikt... just nu väger jag iallafall 67kg, det innebär att jag har gått ner 6 kilo! yeeeeey.

nej det går egentligen för långsamt, men det händer ändå något.. -6kg är mer än inget, eller hur? jag måste börja peppa mig själv mer för att klara av det när det är som jobbigast. för let's face it, jag är ett steg närmare varje dag som går. sen kommer det att komma skitdagar, hetsätar-fetto-äckel dagar, men det enda jag kan göra är att försöka förhindra dessa. jag kan känna mina revben och min ryggrad, jag kan se mina nyckelben. men jag vill ha mer! mermermermer, jag vill bli personen jag är under allt fett!


jag vill att folk ska säga; SHIT vad smal du har blivit!!! och OJ, mår du bra? jag vill att folk ska vända sig om på stan för att se på mig en extra gång, inte stirra ner i backen för att slippa se. jag vill kunna se mig själv i spegeln och känna; fan, detta gjorde jag bra. inte; jag vill dö, jag är VERKLIGEN den fulaste och äckligaste människa jag sett.

Av imperfection - 15 april 2011 16:34

har haft en bra matdag, än så länge. bättre än igår iallafall.. jävla mat. det tog ett bra tag innan jag kunde somna för att jag hade sån ångest över allt jag åt. men idag har det gått bättre, en halv portion havregrynsgröt och mjölk, ingen lunch och sammanlagt tre matskedar köttfärssås till middag. åt med familjen så var tvungen att äta lite. men nu fryser jag så galet mycket...


min mage krashade idag igen. jag trodde att jag skull spy, svimma och dö på samma gång. jag mådde så fruktansvärt dåligt. kallsvettades och ansiktet började domna bort... det var fruktansvärt, men jag vet inte om det beror på att jag åt så jävla mycket igår. antagligen..

Ovido - Quiz & Flashcards