Alla inlägg den 12 april 2011

Av imperfection - 12 april 2011 21:07

jag är så äcklig, så jävla äcklig. inom loppet av EN TIMMA hann jag hetsäta och spy TVÅ gånger. först middag, thaikyckling med ris och broccoli. två portioner. in på toaletten, spy. fick inte upp allt men det fick räcka. sedan, kladdkaka. den jävla kladdkakan. TVÅ bitar. inte en, två. sen in på toan och spy. fick inte upp allt denna gången heller, men aa... jag är värdelös ändå. kommer aldrig kunna bli smal. fan.

Av imperfection - 12 april 2011 14:39

dagen... ja, jag är helt slut. så sjukt trött, helt utmatad. känner mig tömd på energi och likgiltig inför världen omkring mig. det enda som spelar roll är mat, och att inte äta den. har svårt att hålla koncentrationen uppe ett helt samtal, är helt väck. idag ska vi ha släktkalas... och för oss betyder det MASSA mat.

för mig betyder det; ångest. fet jävla ångest.


idag har jag ätit havregrynsgröt m. mjölk till frukost, sammanlagt tre matskedar yoghurt med musli och... kaffe. men jag har ändå fått i mig ca 300 kcal, och det känns mycket. jag vill ut och röra på mig, bränna kalorier, men det är dåligt väder.. så jag orkar inte. man kan tvinga sig ut när det är sol och fint, men inte nu. fryser så hemskt då. och nu har jag ont i magen, för jag är hungrig och har ångest. för jag vill inte äta mer.

Ovido - Quiz & Flashcards