Alla inlägg under juni 2010

Av imperfection - 25 juni 2010 01:48

"it took the death of hope to let you go"


jag fick klura en stund på sångtexten innan jag förstod.

men när jag väl fattade så träffade den mig som en pil i hjärtat.

mitt hopp måste dö för att jag ska kunna släppa dig.

men, om hoppet är det sista som lämnar människan, kommer det aldrig hända då?

Av imperfection - 21 juni 2010 01:56

jag har en önskan, alla som läser detta inlägget MÅSTE:


gå in på spotify eller youtube och söka på slipknot - snuff.

för alla oss som blivit svikna, för oss som någon släppt taget om, för alla oss som blivit totalt krossade.

gillar du inte "hård" musik, lugn. hade man inte vetat att det var slipknot hade man aldrig gissat det. jag lovar, LYSSNA. ni kommer bli kära.


jag kan inte sluta lyssna.

Av imperfection - 13 juni 2010 16:12

det är så konstigt ändå, hur man kan älska någon men hata den på samma gång. hur man kan älska en person som man älskat så länge att det nästan blivit en vana, men hata den för vad den har gjort mot dig. älska honom för alla underbara stunder tillsammans men hata honom för att han inte älskar dig. eller? kan en kärlek bara försvinna helt och hållet? finns det inget kvar?


jag vet iallafall, hur klyschéartat och orginellt detta än låter, att han föralltid har en plats i mitt hjärta. jag vet det. då är det med många. en attraktion och en känsla kommer alltid finnas där. för mig.

är det då möjligt att den helt försvinner hos honom då? försvinner känslan då för ett tag, eller föralltid?



Ovido - Quiz & Flashcards