Alla inlägg den 8 april 2011

Av imperfection - 8 april 2011 17:23

faan. orkar inte ens skriva vad jag åt till frukost. vill inte heller berätta vad jag precis gjorde. pappa kom hem med pizza/thaimat... jag vräkte i mig en STOR jävla låda med pad thai. den är absolut för minst två. men hela den fullkomligt vräkte jag i mig. sen in i "duschen" för att spy upp allt. känner mig väldigt trött och svag just nu, och jag är så besviken på mig själv för att jag inte slutade äta.

jag är och kommer kanske alltid vara ett äckligt fetto.

Av imperfection - 8 april 2011 08:48

gårdagen var så jäkla hektiskt, men det var bra. jag spenderade olika måltider med olika människor = kunde berätta om hur mätt jag var och hur mycket jag ätit utan att bli påkommen. åt havregrynsgröt + laktosfri mjölk till frukost och en mugg kaffe med mjölk (idag med).

sen åt jag två panerade  fiskfileer till lunch med sallad och gurka. fan att jag åt dom, dom var inte stora men ändå. fan att jag åt dom. men efter det åt jag inget iallafall... dagen, framförallt kvällen, innehöll många frestningar. men jag klarade det relativt bra. jag tror nog inte att jag någonsin kommer kunna äta normalt igen, jag kommer aldrig mer kunna äta utan att känna skuld och äckel. men det gör inget.


 

Ovido - Quiz & Flashcards