Alla inlägg den 25 april 2011

Av imperfection - 25 april 2011 17:26

detta innebär en viktminskning på 8kg! det känns bra, riktigt bra. känner ingen riktig skillnad på min kropp, men det kommer väl! jag längtar efter 58kg, undra om det ens ä fysisk möjligt för mig? det måste det vara... det kommer nog ta ett tag, men jag är påväg dit nu!!! 65, fuck yeah!

Av imperfection - 25 april 2011 12:14

jag vet inte vart jag var i historien om mitt tråkiga liv när jag uppdaterade sist, inte för att det egentligen spelar någon roll, för egentligen så är det ju ingen som bryr sig. egentligen skriver jag bara här för att ventilera mitt huvud, och dela med mig till någon och ingen. igår gick det okej med maten, åt frukost osv..

sedan åt jag middag med familjen, åt kyckling och sallad. även lite tsatziki, sjukt onödigt. sen skulle jag iväg med mina vänner och grillade, men då avstod jag mat! det kändes bra att jag kunde motstå, trots att jag hur lätt som helst hade kunnat fixa mat.


idag har jag ätit havregrynsgröt med mjölk till frukost, som vanligt. snart ska jag nog gå en sväng med hunden och bränna lite fett.. imorgon är det skola igen, jag längtar inte!

Ovido - Quiz & Flashcards