Alla inlägg den 9 april 2011

Av imperfection - 9 april 2011 18:02

jag är så jävla hungrig nu. åt mellagjord kålpudding till middag, en ganska stor bit. jag fattar inte varför jag är hungrig, men det är jag. så jävla hungrig och trött. mitt huvud bara värker och kroppen vill ut i köket och slänga i sig allt. men det går inte, jag vill inte. jag orkar inte spy upp altt och vara orolig för hur mycket jag egentligen får upp. man blir bara uttorkad och pluffsig av mia, av ana blir man vacker. jag skulle ha låtit bli kålpuddingen. faan.


drack en stor mugg med kaffe. efter förra veckans session med svart diarre har det varit lugnt, tills nu. nu är det igång igen. och jag vet inte om jag vill säga något eller inte, för då kanske jag "måste" äta vitt rostat bröd, och det vill jag inte. det är faktiskt det sista jag vill äta. eller egentligen vill jag ju, för det är ju så otroligt gott, men man blir inte mätt av det och kan äta hur mycket som helst. undra om min mage blir sånhär p.g.a självsvälten eller om det är sån den är bara. ont gör det iallafall, och är jäkligt ofräscht.


 

Av imperfection - 9 april 2011 11:33

ja... mat. efter gårdagens vräka i sig pad thai för att spy upp skiten igen så åt jag inget. det fanns mycket frestelser under dagen, mackor bakelser mc donalds godis toast osv.. stod emot men det var riktigt jobbigt.

åt frukost med mina föräldrar imorse, och jag propsade på att göra havregrynsgröt. kände att det blev lite väl misstänksamt att bråka om det så jag åt fil och müsli till frukost istället. kanske 2,5 dl fil och 1,5 dl müsli. grejen är denn att jag är hungrig redan, och det suger. jag har ätit gött 300kcal till frukost. det är det som är så bra med havregrynsgröt, man är mätt så jäkla länge men det innehåller inte så mycket kalorier.


imorgon ska jag jobba, och jag har lite lunch ångest. vad fan ska jag äta till lunch? så att jag orkar jobba och göra ett bra jobb framförallt.. vill ju inte direkt smälla i mig mat till lunch, och inte heller en kaloribombsyoughurt. problemproblemproblem.... det börjar synas lite nu att jag har gått ner i vikt, enligt min mamma. haha, säker källa. hon tror att jag bara har reducerat matintaget, inte slutat äta helt och hållet. haha.


 

Ovido - Quiz & Flashcards