Alla inlägg den 27 april 2011

Av imperfection - 27 april 2011 22:18

jag har klarat av att inte äta mer idag! känns riktigt bra faktiskt, trots gårdagens snedsteg. har drickit en kopp kaffe och en mugg med the. ligger allt som allt på

-811 kcal, vilket känns mycket bättre än vad det gjorde igår.


är jävligt hungrig nu dock. min mage gör väldigt ont och jag känner själv hur jag stinker svält. men så är det. jag är på väg till mitt nya jag. till mitt jag som alltid funnits, men begravd under allt fett. jag är på gåång! jag längtar så mycket. hoppas att det blir en bra mat-dag imorgon också. så att jag kan bryta "hets-ätar-trenden" som jag har fastnat i.


 

Av imperfection - 27 april 2011 17:38

efter gårdagens äcklande så har jag skött mig bra hittills.


in:

havregrynsgröt + laktosfrimjölk ca 200kcal

froosh, hallon/blåbär 140kcal

en mix av hallon, blåbär och björnbär med 1dl fil, 178dl


ut:

2h och 12 min på crosstrainer, ca -1200kcal


mycket bättre än igår! ligger på -800 någonting nu. men så får det bli om man äcklar sig som mig. idag har jag tränat som en komplett idiot iallafall, det var skönt! det känns redan i hela kroppen att jag kommer vara helt slut imorgon. och nu håller det på att försvinna.... fettet, alltså. i will be thin!!!

Ovido - Quiz & Flashcards