Alla inlägg den 10 april 2011

Av imperfection - 10 april 2011 22:50

jaaaaaaa vad fan kan jag säga. orkar inte ens. igår va nästan bra. åt.. jag kommer inte ens ihåg vad. men på kvällen käkade jag popcorn. massor. massor med popcorn. säkert en påse. fet ångest. låg på + 600 kcal ungefär, kändes inte alls bra. men idag har jag jobbat, gick till jobbet.. sjukt härlig promenad, 30 min. cyklade framoch tillbaka mellan alla tanter och gubbar och lokalen, för att sedan ha lunchrast. hade ju ingen lunch med mig så jag gick till willy's (hatar willy's, jävla tattarställe med dålig skit) och jag var inne i den lillalillalilla affären i... seriöst nu, 34 minuter. jag kollade igenom kcal innehållet i alla youghurt/risifrutti produkter och hittade inget som passade mig. gick tre varv i affären, barnmat lockade inte. det fan inget nyttigt (låg kcal) och gott (mättande) alternativ, typ gröt? det finns ju sådana en portionsförpackningar nu, tjäckt. men nä, det fanns inte. slutade med att jag köpte en havredryck (VEM KOMMER ENS PÅ DEN DUMMA IDEN?!?!) som smakade svettig tubsocka ungefär. så det blev 1dl drickyoughurt och nollcola och svart kaffe till lunch istället. sen kalas.......... maten gick bra, kött rotfrukter och sallad. sen... efterrätt. två bitar kladdkaka, ser ni mina dubbelhakor? (((((((((((((((((((:

nu ligger jag iallafall på - 400kcal ungefär, så det känns lite bättre. fortfarande dåligt, dålig självdiciplin.

Ovido - Quiz & Flashcards