Alla inlägg den 16 april 2011

Av imperfection - 16 april 2011 13:52

mår så dåligt just nu, känner att jag har ätit för mycket. åt middag med familjen, spaghetti och köttfärssås, idag igen. så påhittiga är mina föräldrar!

pillade i mig lite broccoli och köttfärssås. mamma reagerade, jag sa att jag hade ont i magen. hon sa att vi (familjen) inte behöver en till anorektiker (min syster var/är ibland). jag svarade att man inte kan vara anorektiker om man väger 73kg! hon blev tyst. fastän jag ljög, för jag väger ju inte det längre. jag väger inte alls 73kg ju, jag väger 67kg. men det är ingen som har direkt uppmärksammat min viktnedgång. det är en skam att ´kalla mig för anorektiker, dom är smala, vackra och har en otrolig självdiciplin det är inte jag.

jag tror inte att riktiga anas uppskattar att bli jämförde med mig, i annat syfte än att de ska se hur smala och duktiga de är och hur fet och misslyckad jag är.

Av imperfection - 16 april 2011 10:31

jaaa... har sovit som en stock hela natten. tog en 50mg sömntablett när jag i vanliga fall brukar ta 25mg. det var väldigt skönt faktiskt. somnade vid elva kanske och vaknade vid halv tio. min kropp behövde verkligen det.

idag har jag ätit en halv portion havregrynsgröt med mjölk (tillsammans med mamma) och druckit två koppar kaffe. gårdagen slutade med -123 kcal, hade kunnat vara mer, men det hade också kunnat vara +123 kcal.


jag är dock rätt nervös för ikväll... jag ska spendera lite kvalitetstid med en nära vän till mig, som är föredetta anorektiker. jag är rädd att hon ska se mitt beteende kring mat och bli misstänksam. jag är också rädd för att jag ska möla i mig mat ikväll och inte ha något stopp. jag har väldigt svårt för att äta lite när jag väl ska äta, det är som om mina kropp vill kompensera för davarna av svält och äta allt. somsagt; if i eat something, i'll eat everything. so i eat nothing.

det är verkligen så. och det är så jäkla jobbigt när  det bara är vi två och maten... för jag kan inte inte äta, men jag kan inte heller stoppa mig. faan... vet inte vad jag ska göra riktigt. hjälp?


 

Ovido - Quiz & Flashcards