Alla inlägg den 4 april 2011

Av imperfection - 4 april 2011 21:51

är trött och hungrig som faan. äpple och the räckte tydligen inte, men det skiter jag i. jag SKA bli smal. den enda som står i min väg är jag själv, och jag kan definitivt besegra mig.

men satan vad jag är hungrig. förlåt gud att jag gör detta mot mig själv.


 

Av imperfection - 4 april 2011 20:39

jag ligger på minus nu. jag har ätit havregrynsgröt blaablablaaa som vanligt, 1/4 av en nötfärsbiff och lite sallad och gurka. sen en cola light, min jävla tattarskola har inte zero. var och köpte cigaretter och köpte en liten barnmatsburk 130gr (inklusive glasburken tror jag) men mosad mango. perfekt som mål innan träningen. så den käkade jag påväg till gymmet. spinnade i 45 intensiva minuter, och satt kvar på ett 30 min pass som var efteråt, men då var jag för trött och svimfärdig för att ta i. nu har jag ångest, det är för sent för att äta egentligen, men jag är så jävvvvvvvvvvvvvllllllllllla hungrig, det värker i hela kroppen.


jag hatar mat. jag önskar att jag aldrig mer behövde äta. det blir ett äpple och the. och massa vatten. mitt huvud sprängs snart och min mage går isär. kan inte prata riktigt eller skriva riktigt, har skrivit om alla ord ca 3 gånger.


 

Ovido - Quiz & Flashcards