Alla inlägg den 13 april 2011

Av imperfection - 13 april 2011 18:54

åt den halvan av havregrynsgröten som jag inte åt till frukost till lunch/middag, tog en långpromenad, rask på 40 minuter ungefär. fick upp ett ganska bra flås. jag ligger på +200 kcal idag ungefär, åt en liten morot med nu. men nu ska jag inte äta mer idag, det har jag bestämt.


och jag tänker skjuta upp mina '"belöningar" eftersom att jag har  köpt grejer ändå. köpte ett halsband idag för 800pix från paris. exklusivt och skit.. det är en fjäder på, den ska påminna mig om mitt mål. men nu är det 60kg kom belönas med en jacka, skinn eller jeans, och 65 med en ring. hejdå livet.

Av imperfection - 13 april 2011 09:54

har inte gått ner ett enda kilo. är så besviken, trodde att jag skulle ha gått ner ett iallafall... men aa, ska väga mig igen när jag har "tömt" kroppen lite.

är fortfarande så sjukt besviken på mig själv efter gårdagens lack of selfcontrol. ibland undrar jag varför jag gör detta emot mig själv, men sen inser jag att... det är det enda rätta. detta är vad som måte göras. jag måste göra detta för att kunna ta kontroll över mitt liv.

vill att det ska vara sol ute nu så att jag kan ut och promenera i flera timmar. hatar att vara ute när det är regning och kallt. fy. fett.


 

Ovido - Quiz & Flashcards