Alla inlägg under december 2010

Av imperfection - 22 december 2010 17:00

ibland tror jag att vi var en dröm, ibland att allt hemskt bara var en dröm. att du fortfarande älskade mig, att du fortfarande ville ha mig och bara mig. att det vad vi, du och jag, föralltid.


men sen så vaknar jag, smärtan blir fysisk och det svider i hela bröstet. det är ingen dröm, du älskar inte mig. det kommer aldrig att bli riktigt riktigt bra igen.


minns varje dag jag lidit, men du gjorde det värt det. vad gör jag nu då? hela mitt jag skriker; ÄLSKA MIG, SAKNA MIG, KÄMPA FÖR MIG, FÖR OSS. men det spelar ingen roll, för ingen hör. du hör inte. bara jag. förr var det du och jag, vi. nu är det jag och min bitterhet. nu är det vi, jag och hatet.


  

Av imperfection - 21 december 2010 21:21

idag är det tungt. du förföljer mig i mitt huvud, i mitt hjärta. jag känner dina armar och din rygg under mina fingrar. jag känner dina händer på min bröstkorg och min rygg. känner mina iskalla tår nudda vid dina. dina läppar på min hals. mina läppar mot dina.


varför plågar du mig såhär?

varför plågar jag mig själv?


 


varför kan jag inte lämna mitt hjärta och mitt psyke ifred? jävlar vad ont det gör. det river i hela själen, i hela bröstet, bakom ögonen och genom hela hjärtat. det sitter i halsgroppen. hjärtat altså.

orkar fan inte tänka på dig mer, du har sårat mig såoerhört. på så många plan. jag såg dig som min framtida man och pappa till mina barn, lämnade ut hela mig själv till dig. hur kunde du bara lämna mig såhär för någon medelmåttig snyggful tjej? fan ta dig.

fan ta mig. som släppte taget om mig själv. 

Av imperfection - 21 december 2010 13:55

jag måste erkänna en sak..

jag är din dåre. jag gör allt för dig, vad du vill.

Av imperfection - 19 december 2010 14:26

idag skulle jag varit rökfri i 17 veckor, efter 7 års rökande. men decadentlifestyle.net och extravaganja förstörde det för mig igår. fyfan va gott det är altså. 2011 ska jag också röka min första joint. freaking out, hell yeah


  

Av imperfection - 18 december 2010 17:51

you make me wanna die


  

Av imperfection - 18 december 2010 12:47

  


hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser.

hundratusen röster skriker efter något mer.

snälla, säg det igen.

hur tänker du nu?

hallå är det någon där?

Av imperfection - 18 december 2010 11:58

orkar fan inte bry mig mer, orkar inte försöka leva upp till alla förväntningar. jag vill festa  från 7 på morgonen till 7 nästa morgon, drocka äcklig whiskey och bli riktigt jävla hög. jag vill flyga bland molnen, se ner på alla arbetarmyror och skratta åt dom. det är jag som ska dö när det väl är dags, och jag vill inte ha ett fint helt lik. jag vill ha ett lik som ser ut att ha levt ett helt galet liv. vi lever bara en gång, och jag vill leva så att der räcker att bara ha levt en gång.


  

Av imperfection - 17 december 2010 18:44

  

Ovido - Quiz & Flashcards