Direktlänk till inlägg 16 april 2011

kickstart my heart

Av imperfection - 16 april 2011 10:31

jaaa... har sovit som en stock hela natten. tog en 50mg sömntablett när jag i vanliga fall brukar ta 25mg. det var väldigt skönt faktiskt. somnade vid elva kanske och vaknade vid halv tio. min kropp behövde verkligen det.

idag har jag ätit en halv portion havregrynsgröt med mjölk (tillsammans med mamma) och druckit två koppar kaffe. gårdagen slutade med -123 kcal, hade kunnat vara mer, men det hade också kunnat vara +123 kcal.


jag är dock rätt nervös för ikväll... jag ska spendera lite kvalitetstid med en nära vän till mig, som är föredetta anorektiker. jag är rädd att hon ska se mitt beteende kring mat och bli misstänksam. jag är också rädd för att jag ska möla i mig mat ikväll och inte ha något stopp. jag har väldigt svårt för att äta lite när jag väl ska äta, det är som om mina kropp vill kompensera för davarna av svält och äta allt. somsagt; if i eat something, i'll eat everything. so i eat nothing.

det är verkligen så. och det är så jäkla jobbigt när  det bara är vi två och maten... för jag kan inte inte äta, men jag kan inte heller stoppa mig. faan... vet inte vad jag ska göra riktigt. hjälp?


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imperfection - 18 maj 2011 12:12

börjar min nya svältdiet med att äta en hel portion havregrynsgröt och två knäckemackor med massa philladelphia. lyckat.... väntar på att det ska sluta regna så att jag kan gå ut och promenera. ska träna ikväll också. usch för mig... ...

Av imperfection - 17 maj 2011 20:41

jag är alldeles för tjock. jag lurade mig själv att tro på att jag kunde vara lycklig, smal och äta på samma gång. det funkar inte så. imorgon börjar jag om igen, jag ska svälta som jag gjorde innan. nu ska jag bli smal, på riktigt. för det är ju d...

Av imperfection - 17 maj 2011 11:27

vet inte vad jag skrev när jag skrev sist. needless to say så var det nog ett tag sedan. jag vet inte riktigt om jag tappat stinget, motivationen eller bara ord. eller alla alternativ. jag har iallafall gått ner 9kg hittills, alltså väger jag 64kg nu...

Av imperfection - 9 maj 2011 20:54

jag orkar inte uppdatera denna frikkin bloggen. jag äter, spyr. svälter, äter, spyr. tränar, äter, svälter. mitt liv kretsar kring mat, om att inte äta den. om att inte vräka i mig hela kylskåpet när tillfället finns. jag fick frågan av en instrukt...

Av imperfection - 8 maj 2011 20:10


jag har ävat för att logga in här. jag vill inte skria vad jag har ätit, men jag vill ändå. jag vill skämma ut mig, men jag vill inte stå naken med skammen. trots att jag hamnade på - kcal igår så har detta varit en riktigt dålig helg. alldeles för m...

Ovido - Quiz & Flashcards