Alla inlägg den 29 november 2009

Av imperfection - 29 november 2009 16:02

har varit och shoppat lite förut. har köppt ett par skor, uggs modell, träningshandskar, skinnhanskar med nitar, en grå tröja med paljetter på axlarna och en rosa myströja! är ganska nöjd med dagens inköp måste jag säga. hanskarna till träningen var ju verkligen behövliga, det är skit jobbigt att försöka hålla i stången på pumpen med svettiga händer!


ska på bio ikväll, 2012 blir det. har hört att den är ganska kass, men vi får väl se.. man kan ju alltid hoppas på att den är bra ändå!

skall vara hundvakt från tis-ons denna veckan. tar hand om mammas kompisars hund så jag ska sova i deras lägenhet!! spännande, helt själv.. i värsta ghetto området. eller ja, det är iaf känt som det! såg fint ut när vi var där förut iaf.


ha en bra kväll

fridasofie

Av imperfection - 29 november 2009 11:25

vi hade ju club nordic igår, fortfarande inte fjortis våldtäkts festen utan  ett internskämt. tänker inte förklara det! haha.

jag har funderat på att börja deffa, (definera musklerna), men fattar inte riktigt hur man gör. fungerar sådana kosttilskott som sägs bränna fett? jag känner mig helt lost, har verkligen inte koll. har hört begreppet deffa förut, men aldrig fattar riktigt vad det är. så, någon som vet?


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards