Alla inlägg den 18 november 2009

Av imperfection - 18 november 2009 21:59

kolla mitt schema när jag börjar imon. sen ska jag försöka sova.

good luck to me.


fridasofie

Av imperfection - 18 november 2009 20:59

håller på att gå under, vad ska vi göra nu? tror nån verkligen att vi kan hålla på såhär föralltid? tror ni att en ny hund kan fixa allt igen eller? längtar till dagen då jag kan get the fuck outta here. kommer att resa runt, göra vad fan jag vill. vill inte ha något med någon i min sk "familj" att göra. vi har samma kött och blod, so what? dom är inte min riktiga familj. bara nån kärring och nån gubbe som är tvingade att ta hand om mig tills det att jag fyller 18. och ååh vad jag längtar till den dagen. ska komma ihåg ALLT ni gjort mot mig tills dess, ALLT. jag klarar mig fint utan er. det visade jag ganska bra i somras, huh? när ni inte ens kom hem på min födelsedag. så mycket betyder jag för er. så mycket betyder ni för mig. ni kan rutta på nåt ålderdomshem när ni blir gamlal, för jag tänker fan inte ta hand om er.


fridasofie

Av imperfection - 18 november 2009 17:54

har fortfarande meeeega migrän, är yr, mår illa och har fått ont i magen också. jag satsar fortfarande på att gå till skolan imon för jag är jätte taggad att knäcka alla som försöker säga emot mig i debatten! så jag oorkar inte må dåligt mer nu. har kommit en bra bit på boken iallafall och ska försöka läsa ut den, sedan skriva lite till på recenssionen. sen ska jag kolla på grey's anatomy, mitt favorit program, sen ska jag call it for tonight och gå och lägga mig.


TTYL

fridasofie

Av imperfection - 18 november 2009 14:53

det gör skitont! det känns som om jag har ett band runt hela huvudet som bara trycker trycker trycker! har ett över ögonen också som pressar dom innåt. har tagit två panodil för typ en halvtimma sen, men dom hjälper ju inget!! jag kommer snart att avlida eller något.. det gör verkligen jätteont!


fridasofie

Av imperfection - 18 november 2009 13:14

sista dagen hemma idag. orkar inte sitta här och ruttna mer nu. haha jag ahr tillochmed börjat skriva på recenssionen till bokfan, men jag har inte ens läst ut den. har världens fetaste huvudvärk och är jätteseg, men that's my life just nu.


det finns så himla mycket saker jag vill göra just nu!

köpa ny säng, fixa mitt rum, åka utomlands, köpa en till hund, fixa naglarna, shoppa och massssa. men nä, im stuck here. for now. imon ska jag till skolan, och då ska vi ha en debatt om homoäktenskap. ni som läser min blogg vet vad jag tycker om det. så länge dom ger fan i kyrkan, så fine. trots att äktenskapet är grundat utan gud mellan en man och en kvinna, så får det väl vara ok i rådhuset eller nåt. men SLUTA PISSA PÅ HELA DEN KRISTA RELIGIONEN GENOM ATT YRKA PÅ ATT FÅ GIFTA ER I KYRKAN! försök få gifta er i en moske och se hur poppis det är..


iallafall så hade jag tänkt fixa naglarna typ såhär;


  

nice huh? minns inte var ifrån jag tog bilden.


keep it real

fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards