Alla inlägg den 5 november 2009

Av imperfection - 5 november 2009 23:38

är inte sömnig och scrubs kommer på tv:n.. hmm, undra hur  detta kommer sluta? är typ hyperaktiv, ligger och skakar med benen. kan inte ligga still! har precis kollar på batman beging, galet bra film asså! älskar dark knight med.


var och tränade förut, hur gött som helst! fast jag trodde att jag skulle dö, blev helt utmattad. har haft träningskoma i en vecka nu, orkar fan inget längre. men det är gött att komma igång igen. känner mig fortfarande lite krasslig dock. funderar på att stanna hemma imon. har även ett dataprov imon, it suuuuuucks, som jag inte kan ett skit om. va hemma idag med, var ju som sagt hos läkaren. fick inte gjort något av det jag skulle idag, att jag alltid ska ha så svårt att komma igång?


nu ska jag "sova", kolla på scrubs.

fridasofie

Av imperfection - 5 november 2009 16:32

jag kunde tydligen äta/dricka små mängder mjölkprodukter utan att det skulle påverka tabletternas effekt speciellt mkt. nu har denna läkaren (som jag haft hela min uppväxt) skickat remisser till typ tre olika ställen. har även tagit massa prover idag, men ska ta ännu mer. ska ta ultraljud på njurar osv.. hoppas inte att dom behöver spruta in radioaktivt medel igen, mådde så jäkla illa av det sist! så nu får vi helt enkelt se hur det går. gav helt upp nutriletten nu, det kommer inte att funka. ska gå på acne-tabletterna i minst en månad. så det får dröja. får väl träna lite extra istället och tänka ännu mer på vad jag äter.


så nu ska jag gå och spinna och corea om en stund! härligt. kändes gött att komma igång igen igår. dock hade jag feber under passet vilket resulterade i en underbar dunkande huvudvärk. men det var värt det.

afrodans är så himla kul! man blir glad och fyll av härlig energi. dock är den redan slut, sov ganska dåligt inatt med.

tog propavanen tidigare igår för att se om jag blir mindre trött idag. fast det hjälpte inte för jag kunde ändå inte somna.


nej nu ska jag försöka börja skriva ett arbete om ergonomi som skulle vara klart för två veckor sedan, it sucks!

fridasofie


Av imperfection - 5 november 2009 12:35

började med dom igår, vet inte riktigt hur jag känner.. får inte äta mjölkprudukter inom tre timmar före/efter. inte heller vissa mineraler, vilket pajar allt med nutriletten då den innehåller massa mineraler!

och jag älskar alla mjölprodukter! ost, keso, mjölk, fil, youghurt osv. har ätit två mackr, utan smör, med skinka, kaffe utan mjölk och bubbelvatten! är det detta jag ska leva på i minst en månad?! undrar hur mycket effekten försämras om jag får i mig lite mjölk ändå..?


och nu ska jag till läkaren om 20 min för mina urinvägsinfektioner. har haft dom i hela mitt liv och tillslut så fick jag gå på långlågdos i 7 år. sen var det bra i 3 år, och nu har dom kommit tillbaka! förra måndagen fick de komma och häma mig med ambulans på nordstan för mamma kunde inte få mig till bilen, jag kunde inte röra mig för jag hade så ont i magen. svettas så mkt att min dunjacka var blöt på utsidan för det gjorde så ont. i amnulansen sa jag att det var urinvägsinfektion, på sjukhuset sa jag det flera gånger, och ändå tog det dom 5 timmar att komma in i 5 min och säga att jag har urinvägsinfektion. nähä?! really? är du säker på det. jävla idioter.

så nu är jag tillbaka på ruta ett, varför får jag det hela tiden?!


ojoj, vilket negativt inlägg det blev. menmen, denna bloggen är ändå till för att jag ska kunna få ut mina tankar, och just nu ser dom ut så!

hoppas ni får en bättre dag än mig.


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards