Alla inlägg den 19 november 2009

Av imperfection - 19 november 2009 22:16

uppdatering idag, men jag vet inte va det är med mig! jag bara slocka i flera timmar efter jag hade gjort ett inlägg sist. mår fortfarande skit, har ont i huvudet, ögonen, kroppen, och är helt täppt i bihålerna och näsan. har även börjat få känningar i halsen. har ingen aning vart detta kommer sluta. har hamnat ganska efter i skolan, speciellt i matten.. i vård ämnenena är det inga problem, men just matten är jobbig.


vet inte riktigt hur jag ska klara skolan morgon, men måste nog släpa mig dit ändå. har en stark känsla av att jag kommer börja röka igen.. allt blir så himla dåligt när man är kass. kanske borde döpa om denna bloggen till klagobloggen? äh, den är mest till för mig ändå. att någon kan tycka att mina tankar är intressanta eller vettiga är väl bara ett plus i kanten. kommer ändå aldrig bli nån jävla fjortisbloggare som skriver om mitt blonda hår (nu har jag inte blondt hår för tillfället, men ändå) och min rosa mjukisdess.


nu ska jag leka junkie

fridasofie

Av imperfection - 19 november 2009 16:30

varit i skolan för första gången på hela veckan. mår riktigt riktigt dåligt just nu, och ååå vad jag är trött på att säga det! vill inget hällre än att bara bli frisk nu.


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards