Alla inlägg den 16 november 2009

Av imperfection - 16 november 2009 22:59

orkar inte vara sjuk mer! känner för att bli mirakulöst frisk imorgon. även att någon mirakulöst har läst ut min engelska bok, the beat goes on och skrivit en grym recenssion på den! hade varit gaanska gött. men nä, det lär ju inte hända. idag skulle jag gått och spinnat i 45min, men nä.. ja ska ju så envist må skit.


huvudvärken har ökat succesivt, so has the muskel/ledvärk. ska gå ut i köket nu och ta mig en superkur!

cocillana, 2 panodil och 1 ipren som jag berättade om igår. funkar finfint! lite cocillana och man sover jättegott, kanske borde satsa på det som mitt nya sömnmedel, huh?


nej, jag håller mig nog till propavan än så länge. iallafall tills deras effekt har slagit av lite, sen får det väl bli något starkare i guess. har röju upp lite i mitt rum idag med, man ser faktiskt golvet hihi! kan inte stressa ner heller för jag har den jävla recenssionen som en stooor pain in my ass!


sleep tight bitches, i know i probably will

fridasofie

Av imperfection - 16 november 2009 19:10

kollar på biggest loser på kanal 5 nu. följde den förra säsongen ganska mycket, det är en helt sjuk förvandling dom går igenom. tycker att vi borde ha något sådant i sverige också. jag hade älskat att kuna gå och träna med en personlig tränare, hur mycket jag ville och hur länge jag ville. även att tävla om vem som går ner mest för att puscha mig också. ett gym som man kan komma till utan att åka buss eller bil utan med gångavstånd är min dröm.

när jag blir rik, jag säger inte "när jag blir stor", utan när jag blir rik, då ska jag ha ett eget gym i mitt hus. man tjänar trots allt feta pengar som barnmorska i norge.


  

fatta vilken fantastisk resa denna tjejen har varit med om? hade också velat göra en sån grej. är dock inte hälften så stor som hon var på före-bilden, men ändå! det hade varit fantastiskt!

fridasofie

Av imperfection - 16 november 2009 14:45

har precis kollat på batman - the dark knight. så grym film verkligen! man blir helt inspererad till att göra bra saker typ. iallafall så mår jag lite bättre idag, det verkar inte som om det är svinis, hope so. har fortfarande ont i huvudet, lederna och känner mig trött och hängig. men det är bättre än igår kväll. fast det känns  som att det har blivit värre sedan imorse. men vi får väl se senare ikväll hur jag känner mig.


har pillat lite med naglarna typ hela dan, så nu är dom skit snygga. kan lägga upp en bild lite senare om någon är intresserad. nu BORDE jag skriva på min engelska recenssion och idott och hälsa, men... som vanligt är jag ute i sista minuten. blir så trött på mig själv. har inte ens läst ut bokjäveln. så nu får jag stressa i sista sekund, och jag stressar inte ens nu! jag gör ingenting. varför kan jag aldrig komma igång? usch va dålig jag är!


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards