Alla inlägg den 2 november 2009

Av imperfection - 2 november 2009 22:16

.. började jag dagen med nutrilett. jag fortsatte dagen med nutrilett, och avslutade dagen med mackor och digistive kex! varför kunde jag inte hålla mig?! vill verkligen gå ner nu.. är trött på hur jag ser ut, vill ha en förändring nu!

har funderat på att testa alli? men om det inte funkar så känns det ovärt.. tabletterna är ju ganska dyra. jag hoppas för mitt liv att jag lyckas gå ner snart, vill inte sluta med en gastric bypass direkt. haha, nej så illa är det väl inte egentligen även ifall det känns så vissa dagar. målet är 10kg, minst.


det har varit en seg dag idag, sov inget inatt så jag har v arit helt död hela dagen. det blev för sent för att ta en propavan, jag blir helt väck dagen efter om jag tar en försent, så det blev till att ligga vaken till halv fyra. vet inte vilket som är bäst egentligen, ta en tablett lite senare, sova, och vara död hela dagen, eller inte ta en tablett, hoppas på att sova, troligen inte lyckas och vara död hela dagen? pest eller kolera? vi har ganska mycket att göra i skolan nu, 24 frågor om personlig hygen + en stencil med ord som vi skall förklara om urin och avföring. tur att jag brinner för det iallafall, även fast jag fortfarande är sjukt dålig på att komma igång.


imorgon är en ny dag och då ska jag fanimig ta tag i detta nu! komma igång med träningen igen, har haft en degig vecka detta lovet. inte tränat en enda gång. dock kan jag ju inte träna när jag bara har fått i mig nutrilett och kanske någon frukt under dagen, borde man äta före eller efter träning? eller kanske både och? skall mäta min midja och lår imorgon, och om en vecka så skall jag se hur mycket eller om jag har minskat något.. god om det inte häner något.. skall verkligen plåga mig själv nu för att lyckas. jag SKA klara det, det finns inget annat alternativ! jag måste klara det!

detta inlägget blev, hehe, "ganska" viktfixerat. so what? det är min blogg, skriver vad jag vill.


nu har jag tagit mig en propavan och skall försöka nana. wish me luck!

fridasofie



new

Av imperfection - 2 november 2009 20:18

har nu skaffat mig en blogg efter många om och men.

den är mest till för min egen skull så att jag ska kunna skriva av mig, och jag hoppas på att kunna bidra med något vettigt. kommer att dela med mig av mina tankar, känslor och funderingar.


jag kommer att skriva om min skolgång, mitt liv och framförallt mina åsikter.

hope you'll enjoy it!


fridasofie



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards