Alla inlägg den 27 november 2009

Av imperfection - 27 november 2009 17:11

ja, imorgon är det riktigt hård träning som väntar. var och pumpade och spinnade igår. imorgon blir det pump+spinning+core, mina vanliga lördags träning! det är grymt härligt och en riktigt häftig känsla. men jag har sån fruktansvärd träningsvärk nu, så vi får väl de hur det går. men det ska nog inte bli några problem. klarade ju det igår!


  


fridasofie

Av imperfection - 27 november 2009 16:49

har varit som i koma dom senaste två dagarna. har faktiskt sovit, det har varit underbart! men med tanke på att jag inte är van vid att sova så jag har varit helt död. vi får väl se hur länge detta håller i sig..


jag är sugen på att se luftslottet som sprängdes, men antar att det kanske skulle vara smart att se flickan som lekte med elden först!  är det någon som har sett den? är den värd det? är inte så mycket för new moon hysterin som alla andra tonårstjejer.


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards