Alla inlägg den 8 november 2009

Av imperfection - 8 november 2009 21:19

here she is, whitney tompson. undantaget ifrån alla top models. hon är plus size, urläcker och har kurvor. hon är vad jag kallar snygg! jag beundrar verkligen hennes mod. fatta hur nervös hon måste ha varit när hon gick på en uttagning till americas next top model ihop med alla skinny ass tjejer! jag tycker att det är så himla grymt att hon hade sånt självförtroende, hon vågade inte bara gå dit, utan hon krossade allihopa! hon vann!


      


hon är ssssmokin! det är sånna tjejer vi alla borde se upp till, det är hon som borde vara regeln, inte undantaget!

är trött på att känna mig skyldig och äcklig varje gång jag har tittat i en mode tidning eller liknande, fler "plus size" tack!


stay strong

fridasfie

Av imperfection - 8 november 2009 16:32

har inte mycket att skriva om just nu. det har varit en seg helg och det har inte hänt så mycket, that's life när man är minderårig och inte får gå på krogen right? men det är gött att ta en lugn helg och återhämta sig efter veckans stress. själv tog jag mig en långhelg och var hemma från skolan både på torsdag och fredag. denna helgen borde jag ha börjat på mitt arbete om egenvård, pluggat på matteprovet, pluggat på data provet, och inget av dom har jag gjort. jag har inte lyckats tvinga mig själv att göra det.. känns sådär! har både matte och data provet imorgon.

det kommer nog inte gå sådär jättebra..


fick min första kommentar att godkänna idag på bloggen :D blev jätteglad! tycker att det är rolitgt att någon orkar skumma sig igenom mina inlägg! sitter och kollar på bilder på mina små kusiner som min moster lagt upp på facebook. de har flyttat till australien och har inte sett dom sedan i somras. dom är som syskon för mig och jag saknar dom så att jag går isönder.. bara gråter och gråter. menmen, what to do?


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards