Alla inlägg den 21 november 2009

Av imperfection - 21 november 2009 16:21

tagit en dush, så nu känner jag mig som en människa igen! haha. försöker luska fram vad som händer ikväll, det verkar helt dött här i göteborg för oss minderåriga. varenda film på bio är slutsåld, att fika i stan börjar bli liiite tjatigt. smyga in på krogen? hm, that just might be it. synd bara att det bara är jag som har falskleg ;) haha. och dom som är över 18 har aldrig några pengar, haha! speciellt inte nu innan löning.


så vad händer? är sugen på nåt annorlunda!

fridasofie

Av imperfection - 21 november 2009 15:02

idag hände något som aldrig någonsin hänt förut! min pojkvän älskar att sova över allt annat och när han väl har somnat är han komatös. det kräva en heel del för att väcka honom. och varje morgon är det jag som får putta (sparka) på honom för att få upp honom. detta kan ta allt ifrån 30 min - 3 timmar. men idag hände det! han väckte mig! it's a miracle!


hade även en disskusion med en kompis härromdan om sverige demokraterna. det är ju inte direkt så att folk röstar på dom för att dom vill ha någon där ifrån som stadsminister eller nåt, utan det är för att de andra partierna ska reagera! vi måste skärpa reglerna för invandring till sverige. och ha ett språktest osv. detta funkar inte annars, för det är vi ungdomar som får leva med misstagen dagens idiotiska politiker gör. "kom gärna hit men bo inte i närheten utav mig". är så jävla trött på att alla är så rädda för att bli rasist förklarade, detta handlar inte om rasism. detta handlar om sveriges överlevnad!


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards