Alla inlägg den 10 november 2009

Av imperfection - 10 november 2009 21:37

my gooooood va härligt! imorgon kommer jag ha ont i varenda kroppsdel. kämpade som ett djur idag, så himla gööött! det är så härligt att ha kommit igång på riktigt med träningen igen. det känns som om jag börjar få lite balans i mitt liv. det är ungefär nu något börjar gå snett.


  


det kommer att bli en väldigt lång natt inatt. masssssa plugg! har ett arbete om maginfluensa + muntlig redovisning på det, 30 engelska ord som jag valt själv som jag inte kan, ett dataarbete om ergonomi osvosvosvvvv.

känner bara fuuuuck jag orkar inte. känner för gå och lägga mig och bara sova i en månad eller något.

eller resa utomlands utan att hamna jätte efter i skolan. det hade inte heller varit fel. en sista minuten till grekland eller spanien eller nåt. fast iochförsig så är det kanske vinter där nu med? inte så att de regnar och är grådassigt som här i göteborg. men typ, "kallt"? det kommer bli en resa i februari när pojkvännen fyller 18!

dock är min mamma inte helt på tanken, men det är inte så att hon ska betala den eller nåt.

"du måste vara myyndig så att du kan ta eeegna besluut om det hääänder nåt" yada yada yada.


smiling is optional, finishing's not

fridasofie

Av imperfection - 10 november 2009 17:29

som finns, när man sitter på bussen för sig själv,man har gärna mycket saker med sig också, så har man precis brett ut sig. precis DÅ ska det komma någon (gärna någon gammal surkärring/gubbe eller någon som luktar riktigt jävla äckligt) och tycker att dom ska sitta bredvid mig. så jag måset flytta på mina grejer och ha dom antingen i knät (trååångt) eller på golvet (trååångt och äckligt) FASTÄN DET FINNS TYP 30 LEDIGA PLATSER!? det finns tvåochtvå platser kvar, det finns ledia fyra platser, men ÄNDÅ ska dom ALLTID sitta bredvid just mig!!!!

jag ser inte ens snäll ut! ska fan tattuera "fuck off, sätt dig någon annan stans" i pannan altså! vad är problemet? är människor så ensamma eller?

det är inte direkt så att jag har satt mig på någon rörelsehindrad-plats eller nåt, nej detta fenomen sker vart jag än sitter, oavsett om jag sitter fram, bak eller i mitten, på en spårvagn eller buss. vad har jag gjort för fel?

har börjat undvika att åka buss själv. det borde finnas en lag på att folk ska sätta sig på lediga platser om det finns.

det borde även vara förbjudet att lukta fisk, lök av alla sorter, svett, äcklig/för mycket parfym, rök och alkohol!


there, I said it!

fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards