Alla inlägg den 12 november 2009

Av imperfection - 12 november 2009 22:15

"big"


  


ville bara påminna er!

fridasofie

Av imperfection - 12 november 2009 22:07

klar med mitt arbete from hell, de får bli som det bli.. orkar inte give a fuck just nu. redovisningen gick väl ok, synd bara att gruppen jag hamnade i var så himla torra och inte uppskattade min underbart fina powerpoint! haha.

det ska bli sååå åhärligt att kanske kunna sova inatt, trots att jag har världens fucking träningsvärk! kan inte gå normalt. det gör helt gaaalet ont.


har varit och tränat idag, spinning och core! dom borde byta instruktörer på sportlife på alla spinning 30 + core pass i frölunda. iaf på måndagar, hon suger.


nu ska jag försöka sova i mer än 3 timmar.

fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards