Alla inlägg den 14 november 2009

Av imperfection - 14 november 2009 18:19

är helt utmattad efter denna veckan altså! känner att jag behöver bara vila upp mig inför nästa vecka denna helgen. har ju trots allt varit igång sedan nio imorse, pump+spinning+core! inte dåligt va? det brukar vara min vanliga lördagsrutin. jag satsar på att bli träningsnarkoman eller nåt. har dock lyckats ganska dåligt än så länge. men jag älskar att träna!

snacka om endorfin-addict, haha.


hittade en blogg om en tjej som bloggar om smink osv, riktigt duktig!

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

för er som är intresserade! :)


fridasofie



Av imperfection - 14 november 2009 15:21

ja, så smidig är jag. hade precis kommer hem från 2,15 timmars träning och satt mig vid bordet och skulle dricka kaffe och ta en macka. och BAM så smäller jag till kaffekoppen och den nästan fulla muggen bara kräks kaffe över hela min (nästan) nya laptop! blir så irriterad på mig själv ibland. men allt verkar funka just nu, skriver på den nu. allt utom musplattan, musen vill bara röra sig upp och ner med den. som tur har jag en trådlös mus! så vi får hålla tummarna att allt funkar lite senare också.


igår gjorde jag inte mycket, åkte in till stan med lite folk. först var vi och fika, sedan skulle vi gå på bio. det gick ingen, sedan gick vi runt hela stan och frös. sen åkte vi hem. skittråkig kväll. helt ovärd.


hoppas att det händer något roligare idag. är sugen på att gå på bio, typ flickan som lekte med elden. har velat se den jättelänge, älskar män som hatar kvinnor! ett bra exempel på BRA svenska filmer. johan falk filmerna är också helt ok. men typ miffo och sånna filmer... det är då man skäms över att vara svensk.


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards