Alla inlägg den 9 november 2009

Av imperfection - 9 november 2009 22:00

my god va härligt det var! var helt genomsvett när vi va klara, men det är en sån härlig känsla va? imorgon är det body pump som gäller. det är såå gött att ha kommit igång igen. har inte ätit mycket idag heller, så jag håller tummarna och hoppas att jag har gått back med lite kalorier! man bränner ju verkligen på spinning.

har väärldens huvudvärk nu. har tagit en tetralysal, två panodil zapp och en propavan, så jag lär somna gott om en stund. börjar 09.50 imon och kan åka hemifrån kl 9, sån himla lyx! det är inte ofta jag har sånt flyt, haha!


nu börjar propavanen kicka in så jag ska lägga mig.

stay strong

fridasofie


  

Av imperfection - 9 november 2009 17:21

ska snart dra och träna.. känner mig sådär jobbigt seg. men hallå, det är bara måndag?! aja, sov skitdåligt inatt, får väl skylla på det. ska verkligen slita idag, ska bli av med allt överflödigt äckligt fett nu. JAAA celebrate you shape osvosvosv.... men jag vill bara få en snyggare kropp, inte se ut som en jävla anorektiker. fast nuförtiden är väl alla anorektiker pro anas, dom är inte sjuka aaaalls. dom väääljer själva att leeeva utan maaat och baara på vatten. aa verkligen jättesmarta brudar, veeeeerkligen. det är inte direkt sån jag vill bli, och det är inte direkt så jag någonsin kommer att se ut. vill bara gå ner några kilo, även om jag nu inte går ner i vikt för att jag bygger muskler.

jaja, minska i mått dådå. nu ska ja försöka hitta rent koffein på sputa att beställa hem från nätet så att jag kan injecera lite och bli lite pigg! skämtåsido... nästan iallafall. hade varit gött, haha.


fridasofie



Av imperfection - 9 november 2009 15:10

jag har haft p-stav i över ett år, och på över ett år så har jag inte haft mens. allt var frid och fröjd, hade lite värk en gång i månaden när jag borde haft mesen, men absolut inte som det var innan. men i förrgår kom den. är detta normalt? det känns ju jättekonstigt att den ska komma nu... jag menar kroppen har ju endå vant sig vid den för längesedan. och innan dess käkade jag minipiller och det funkade också jättebra. jag är typ rädd, detta känns inte rätt asså! Obestämd


har iallafall haft både matteprov och dataprov idag.. vinkade hejdå till betygen och chansade mig igenom båda två. om dom hade haft dataprovet på kinesiska hade det nog varit ungefär lika lätt att förstå. ja, det var min bästa liknelse.


idag ska jag träna, har äntligen kommit igång lite mer igen. spinning i 45 min, så ska jag nog träna lite överkropp efter det med. har köpt nya träningsbyxor idag med. äntligen! har behövt det sedan jag började träna.. för typ ett år sedan! haha. nu ska jag ta mig lite mat.


fridasofie

Av imperfection - 9 november 2009 00:08

jag kan inte sova. gamla minnen ploppar upp och spelas upp under mina ögonlock som filmer, minnen jag inte ens visste att jag hade. det känns som om dom är ifrån någon annans liv, det är inte jag som har gjort allt det. nej, det måste vara ifrån någon film jag sett, eller något jag hört. kan jag verkligen ha gjort så? har jag verkligen betett mig så? tänker tillbaka på gamla tider, som min hjärna jobbar varje dag för att trycka undan. någon pratar med mig om något gammalt, allt kommer tillbaka. vill inte känna mig vid mitt gamla jag, vill inte stå för allt jag gjort. vet inte vem den tjejen är, vem fan påstår att det är jag?

om ingen annan kan glömma mina misstag, hur ska jag då kunna göra det? varje dag är en kamp. ingen fattar att jag får kämpa för att vara som jag är, ingen fattar hur lätt det är att bara falla tillbaka igen. falla ner igen.

när allt sköljer över mig som en våg, vem ska jag vända mig till? jag har alla, jag har ingen. jag kan inte förklara det själv, jag kan itne förstå det själv. och om jag inte kan förklara, vem kan då förstå? om jag inte själv kan, hur fan ska någon annan kunna? bara för att jag hade börjat stå på egna ben och kunde klara av lite igen ramlade hela världen ner på mina axlar. jag fick bära allt. du var inte hemma och såg, du orkade inte se. det finns olika anledningar till varför jag är som jag är. jag kan inte lita på någon, speciellt inte mig själv. är livrädd att förlora kontrollen, så som du har. jag tror inte på något någon säger, allt är lögn i mina öron. ingen kan tala sanning, iallafall inte hela sanningen. alltid finns det något som fattas, något som nte stämmer. jag lyssnar alltid på detaljerna, kommer ihåg allt. folk tror att dom kan lura mig, jag kommer ihåg saker dom sa för flera år sedan. jag vet. jag vet allt. underskatta mig inte, du vill inte vara min fiende. och jag orkar inte vara din fiende, jag orkar inte hata mer. orkar inte höra alla lögner, orkar inte försöka skrika ut sanningen till dig.

jag är vass, ni kallar mig pitbull. jag är ingen kamphund, jag är en kampmänniska. still standing.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards