Alla inlägg den 23 november 2009

Av imperfection - 23 november 2009 23:23

will you stay with me?

will you be my love?


låten som berör djupet av mitt hjärta varje gång. jag vill att den ska spelas på mitt bröllop, mina barns dop, min begravning. den är så oöändligt vacker.


tack för mig

fridasofie

Av imperfection - 23 november 2009 23:06

jag dog inte på spinningen. dock tog jag i så jag var lite för nära på att spy. men det är gött, då vet man att man lever. när benen darrar ner för trappan på väg ner till omklädningsrummet!


det var tydligen många som gillade mitt nattinlägg om min kära vän insomnia igår. har slått besöksrekord jättemycket idag, blir jätteglad! Glad inte för att det är speciellt många ändå, men det är kul att någon vill läsa om mina underliga tankar ändå. ska upp kl.08.00 imorgon, börjar kl 10. ska göra nåt me engelska-grejen, fattar dock inte vad. sen har jag inte lektion förän kl 1, så jag har lite extra tid att plugga på provet om kiss och bajs. he-he.


har tagit en halv propavan för en timme sen, hann inte ta den innan.. de suger ju lite. haha märkte precis att batterisladden inte var i, tyckte att skärmen va ovanligt mörk.


sov gott, hoppas att jag med får göra det!

fridasofie

Av imperfection - 23 november 2009 17:33

jag kommer nog dö! har inte tränat på en hel vecka och har börjat röka igen. har köpt mig ett paket marlbro silver, och ger mig själv ursäkten att "men dom är ju inte såå starka". får helt eneklt se hur detta går. sedan ska jag plugga, kiss och bajs prov imorgon. seriöst. asså ska inte lämna inte ett kiss och ett bajsprov, utan ett prov om kiss och bajs. he-he-he, jag vet.


and a reminder to self


  


fridasofie

Av imperfection - 23 november 2009 16:25

imorse. inte så konstigt med tanke på natten. har varit död hela dagen och kan inte tänka klart, som vanligt helt enkelt. har prov imorgon och på onsdag. ska tydligen göra någon extra grej för att jag va försenad med recenssionen. får se hur det blir med det. har slått läsarrekord idag, hihi :) lite kul faktiskt. har dock inte förväntningar direkt. det är ingen som vet om att jag har denna bloggen.


nu ska jag åka och hämta ut lite grejer som jag beställt från nelly.se!

hörs senare

fridasofie

Av imperfection - 23 november 2009 01:32

ensam. folk säger "ååh jag sov bara 6 timmar inatt". jag tänker; det är typ det längsta jag har sovit på en natt på flera år. och även om jag faktiskt lyckas somna i 6 timmar, så är det tom sömn. jag är lika trött när jag vaknar som innan jag somnade. hade lika gärna kunnat vara helt vaken, har fått vila lika mycket. kan inte slappna av, kan inte släppa taget. medecin, måste ta den innan 9 för min egen skull. annars är hela nästa dag förstörd. glömmer av den, natten och nästa dag är förstörd. såg på fight club idag, är rädd för att bli likadan. schitzo.


  


 vem vet vilken påverkan detta har på mitt psyke? orkar inte vara ständigt trött hela tiden. känner mig som 85+ varje eftermiddag. jag är i mina prime years likom, jag ska inte ligga hemma och vara helt död?! va fan är detta? det är så orättvist. ingen kan fatta hur det är. ingen vill fatta. tror att jag skyller ifrån mig. vill bara ställa mig och skrika; JAG KAN INTE SOVA, JAG KAN ALDRIG SOVA. ÄVEN OM JAG SOVER SÅ SOVER JAG SÅ YTLIGT SÅ DET SPELAR INGEN ROLL. KAN NÅGON FATTA DET?! men nej, ingen kan. ingen fattar vilka problem detta medför. men den dagen då jag har tagit ett helt sjukhus gisslan och hotar att spränga upp hela staden, då kommer ni väl fatta. let's just not hope that it will get to that point.


önskar jag kunde somna nu. önskar att jag bara kunde lägga mig på kudden och då skulle jag vara lika sömnig som jag är nu. men så fort jag lägger huvudet på kudden försvinner den, sömnen. min borttappade vän. kom tillbaka är du snäll?


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards