Alla inlägg den 17 november 2009

Av imperfection - 17 november 2009 22:47

är fortfarande ganska kass. känner mig sådär halvsleten och seg. kan inte fokusera på det jag borde göra, dvs engelska recenssionen och framför allt; läsa ut bok fan! the beat goes on heter den, trodde att den skulle handla om någon som blev misshandlad eller något sådant, men icke. den handlar om, helt otippat, en tjej som har en kusin som bli HIV-smittad, wierd huh? iallafall är boken så jääääävla seg och jag kan inte koncentera mig på bokstäverna.

är rädd för min finska engelska lärares vrede. ska försöka läsa boken nu... godd luck till mig.


fridasofie

Av imperfection - 17 november 2009 14:05

kan ju fatta att platinablonda brudar med gult löshår och liiiite för mycket smink inte är något att rekommendera. men nu är det så att jag inte är blond, är tillochmed svarthårig för stunden. har varit mörkbrun det senaste, men testa svart.. and i like it! iallafall så har jag tänkt att skaffa löshår, men har inte bestämt mig om jag ska skappa clips eller sånna som man sätter fast i håret? det lutar åt clips då det verka slita som satan på håret att bränna fast slingorna. vågar inte köpa på nätet ifall det blir fel färg.


men jag är rädd att bli fjortisstämplad. jag tycker inte att ha löshår måste vara fjortis. det är många fjortisar som har det, många ser ut som fjortisar i det, men det kan också vara skitsnyggt! ska kolla på safari i veckan, så får vi se vad som händer.


  


bu har jag fått nån jävla allergisk reaktion på något, det kliar på hela kroppen och jag har fått utslag på bröstet och axlarna!! my goood det kliar så jag tror att jag dööör!


stay safe

fridasofie

Av imperfection - 17 november 2009 12:09

eftersom att jag har legat hemma sedan i lördags och mått ganska kasst har jag inte haft chansen att röka, vilket är ganska bra. det har gått ganska dåligt när jag har varit i skolan eller ute eller så, då har det varit lätt att ta en av nån osv. men i fredags när vi var i stan köpte jag ett eget paket, röker alltid marlbro så jag tänkte att "aja men silver är ändå inte sååå farligt", right?


hann iallafall röka några cigg när vi va i stan och sprang runt och så, kände mig jätte kass att jag hade misslyckats med att inte köpa egna paket och sådär. men så iallafall när jag och min pojkvän skulle sätta oss på bussen hem och jag skulle ta ut paketet ur fickan för att inte tappa det och lägga ner det i väskan, gissa vad?

jo, jag hade tappat det! det hade ramlat ur fickan eller nåt. haha jag blev såååå sur! menmen, karma's a bitch!

och det är bättre att inte röka alls anyways..


  


glöm inte!

fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards