Alla inlägg den 25 november 2009

Av imperfection - 25 november 2009 22:21

doooze of in to lala-land. smell ya later


fridasofie

Av imperfection - 25 november 2009 19:09

är heeeelt död. det var längesen jag blev så trött efter ett pump pass.

har lite funderingar, kan man skriva vad som helst i en blogg? det är ju trotsallt ingen som känner mig som vet om denna bloggen.. ?


fridasofie

Av imperfection - 25 november 2009 15:29

idag blir det av! äntligen. var så ledsen igår att jag inte kunde gå för att jag va tvungen att plugga, men idag blire åka av ;) ska pumpa pch spinna imorgon med. sitter och kollar lite på lägenheter.. är mycket sugen! orkar inte bo i detta dårhuset mer.


fridasofie

Av imperfection - 25 november 2009 15:15

har kännt mig dålig i magen det senaste. har mått illa och haft ont i huvudet och har haft svårt att fokusera på text. så frågade någon mig vad tetralysalen (mot mildmild acne) har för biverkning. jag hade ingen aning. kollade nyss.


några av bivärkningarna var:

* illamående

* huvudbärk

* synproblem

* uppsvälldhet


vet inte ens om det är värt det längre. hjälpt har det gjort, men till vilket pris?

fridasofie

Av imperfection - 25 november 2009 14:00

jag kunde ge upp. jag önskar att jag kunde ge upp och förlora emot insomnian. bara geee uppp. hittade min nya favorit film, fight club. han har också isomnia. "the thing aboust insomnia is that you'r never really awake, but you' never really asleep either". jag måste säga att det är en så himla bra beskrivning. vet att jag har sagt det innan, men det behövs upprepas. jag tror inte att man riktigt fattar att det egentligen är en ganska allvarlig sjukdom.


testa att sova max 5 timmar ytlig sömn per natt i 3 år och se hur mentalt stabil du är?


lyckades trots allt med att somna relativt tidigt inatt, vid halv 2 typ. skrev det jäkla provet idag med. var så nervöd att jag bara darrade. men det gick nog bra, vi får se!


fridasofie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards