Alla inlägg den 15 december 2010

Av imperfection - 15 december 2010 23:05

cheesy som jag är så måste jag säga det, livet och lusten pulserar i mina ådror just nu. jag andas in kärlek och ut hat.

varför kan det inte alltid vara såhär? nä just det, kontraster måste ju finnas. det har jag ju redan förklarat för mig själv. men det är mycket upprepningar, ofta, kring mig. upprepar allt, för alla. jag vet inte om det är för att övertala någon annan, eller mig själv.


    

Av imperfection - 15 december 2010 23:02

on my way up, up up and away. vill känna naken hud mot min, en varm hand på min rygg, två ben tätt ihopslingrade med mina, en kind mot min kind, läppar mot min nacke nyckelben rygg mage. jag längtar efter kärlek. närhet. behöver, ett behov.



jag behöver lite rörelse, händelser, action. jag behöver göra något drastiskt. raka av mig håret, tattuera mig i ansiktet, skaffa barn, gifta mig, flippa ur, ta droger. jag behöve en förändring. min bubbla håller på att spricka, och fan va skönt det ska bli att andas riktig luft igen. andas in tobak, blåsa ut tobak. fan va längesedan det var nu, fan, min bästa vän sedan 7 år, marlboro.   

jag vill göra revolt, hoppa av skolan, gå med i ett rockband, dö när jag är 30. jag vill ut i det riktiga livt igen, det riktiga hårda hemska jävla livet som är så bitterljuvt, men så härligt. jag längtar efter att känna på riktigt igen. jag är snart redo, jag kan känna det i hela kroppen. jag är som en lång jävla vinter som sakta men säkrt håller på att gå emot vår. dagarna är inte lika ändlöst långa längre, solen tittar fram

Av imperfection - 15 december 2010 21:15

har lättat mitt hjärta lite, värmt min frusna själ och tagit emot och givit iväg kärlek. det måste vara så att för att kunna älska måste du ta chansen, du måste hoppa, du måste våga bli sårad. för att älska och att bli älskad existerar inte utan smärta, som ljus inte existerar utan mörker.


kontraster måste finnas, annars existerar bara intet, tomhet och inget. och trots att det kan göra ont, var är det roliga?

"life is a rollercoater, just gotta ride it"


vi har alla våra up's and down's, för att det är just så det måste vara. jag måste ha långa uppfrsbackar för att kunna uppskatta nedförsbackarna. tänk att jag kan ha så rätt ibland, men är ändå för feg för att åka med?



  


Ovido - Quiz & Flashcards