Alla inlägg den 17 maj 2011

Av imperfection - 17 maj 2011 20:41

jag är alldeles för tjock. jag lurade mig själv att tro på att jag kunde vara lycklig, smal och äta på samma gång. det funkar inte så.

imorgon börjar jag om igen, jag ska svälta som jag gjorde innan. nu ska jag bli smal, på riktigt. för det är ju det jag vill, och har velat hela tiden. jag behöver svälta för att må bra. jag lurar bara mig själv med att jag ska vara hälsosam och äta rätt och blablablablaaaaaaaaa....

det fungerar inte.

Av imperfection - 17 maj 2011 11:27

vet inte vad jag skrev när jag skrev sist. needless to say så var det nog ett tag sedan. jag vet inte riktigt om jag tappat stinget, motivationen eller bara ord. eller alla alternativ. jag har iallafall gått ner 9kg hittills, alltså väger jag 64kg nu. jag kunde komma under den "magiska" 65kgs gränsen. dock känns det som att jag mest står stilla nu... jag svälter inte längre på samma sätt, jag vet inte om det är positivt eller negativt. det känns negaivt. varför kan jag inte begränsa mig själv på samma sätt som innan? jag vill kunna gå en hel dag igen och bara ha ätit frukost, jag vill kunna dricka litervis med vatten, och känna att jag blir galet mätt av ett halvt äpple. igår åt jag glass, två gånger. och jag hetsåt 5 skålar fil och musli. äckligt och pinsamt, okontrollerat och tjockt. jag gillar det inte alls, inte alls. jag måste hitta den riktiga motivationen igen, jag är ju fortfarade tjock, bara inte riktigt lika tjock. jag kan ju inte börja äta bara för att jag har gått ner, jag är ju inte färdig... SKÄRPNING!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards