Alla inlägg den 8 maj 2011

Av imperfection - 8 maj 2011 20:10

jag har ävat för att logga in här. jag vill inte skria vad jag har ätit, men jag vill ändå. jag vill skämma ut mig, men jag vill inte stå naken med skammen. trots att jag hamnade på - kcal igår så har detta varit en riktigt dålig helg. alldeles för mycket mat. smörgåstårta och tårta idag med, inte alls bra. men sen har jag varit ute och promenerat i 2 timmar och en kvart.


jag har fortfarande inte ställt mig på vågen. jag är livrädd att den ska peka uppåt, eller stått still. det känns som om jag har slutat att gå ner i vikt överhuvudtaget. det känns som om jag har haft några riktigt dåliga veckor, helt utan diciplin. jag kan inte riktigt hitta motivationen igen. men jag vill ju bli smal, varför går det så långsamt? jag ska väga mig på onsdag morgon. pekar inte vågen neråt då.... då blir jag nog galen. gymmet och konditionsträna i 3 timmar.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards