Alla inlägg den 1 maj 2011

Av imperfection - 1 maj 2011 15:50

idag har jag bränt fläsk! vaknade imorse och kände mig så jäkla förkyld. tänkte först att jag skulle skita i att gå och  träna och försöka vila istället. men sen så bestämde jag mig för att gå ändå, så jag körde två timmar på crosstrainern. första timmen; 675 kcal och andra 671. detta på havregrynsgröt. det är inte bra för mig att brya mina vanor tror jag! sedan åt jag middag, kött med sallad, gurka och tomat. så just nu ligger jag på ca -980 kcal...


men ska snart iväg och fika med några vänner... ser inte fram emot det! hoppas att det inte finns en massa skit där som kan fresta mig.

just nu sitter jag med blekning i håret och håller på att dö, det gör så jävla ont. det sticker i hela huvudet.. brukar aldrig reagera såhär starkt, men det gör riktigt ont nu asså. längtar efter att skölja ur skiten.

Av imperfection - 1 maj 2011 02:13

ja... jag åt inte havregrynsgröt till frukost idag! eller tekniskt sätt så menar jag igår, men eftersom att jag inte gått och lagt mig än så blir det idag?.. åt tre (så onödigt, två hade räckt!) knäckemackor med philladepliaost och skinka.

sedan hetsade jag (äckel) i mig lite potatissallad innan jag drog iväg för en lång färd med några vänner för att grilla. under kvällen har jag ätit MYCKET. det kunde absolut defenitivt varit värre, mycket värre indeed, men fortfarande MYCKET. kycklingfilet med MASSA sallad (blandad sallad, pärltomater, fetaost, majs, jordgubbar och gurka) med balsamico på och creme fraishe till. sedan lite potatissallad som min mamma har gjort (som jag tog med mig hemifrån. inte sådan fet vit, utan som pastasallad fast med potatis istället.) åt sammanlagt kanske en hel normalstor potatis, också onödigt, menmen. sedan åt jag 5st turkiska peppar. dom är så goda, och när jag väl hade tagit en så var jag körd.


dock lyckades jag motstå chips, polly, godis, mycket (onyttig men god) mat och läsk. så ja, det kunde varit värre, men det kunde också gått bättre. jag måste verkligen lära mig att kontrollera mitt intag bland folk. jag måste stoppa efter att jag har ätit maten och sedan låta bli all skit efter.


imorgon ska jag äta havregrynsgröt och träna. punkt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards