Alla inlägg den 2 maj 2011

Av imperfection - 2 maj 2011 20:11

jag mår inte alls bra just nu. det känns som att alla mina andningsvägar är helt igentäppta. jag hostar en riktig bronkit-hosta och känner mig helt snurrig. började känna mig svimfärdig och helt konstig efter att jag hade spytt. egentligen så vill jag bara ut och promenera nu. nej, jag ljög. jag vill till gymmet och spinna. och springa. och crosstraina. jag vill iväg och träna bort allt det övrflödiga. jag vill ju bli smal. jag trodde att jag var påväg mot smal, men nu har jag insett att jag inte ens är halvvägs. jag har så mycket överflödigt kvar, jag är inte smal. jag måste bli smalare, jag måste bli smal.

för mig är det väldigt svårt att komma under 65kgs gränsen, det är som om min kropp sparar på allt jag stoppar i mig efter det. nu går det riktigt trögt neråt. det kan ju iochförsig bero på att jag slarvar så jävla mycket och äter som en gris.

jag önskar att jag bara kunde vakna upp en dag och så "POFFF!" så var jag smal och vacker. för en gångs skull, för första gången.


Av imperfection - 2 maj 2011 19:00

gårdagen gick så jävla bra. åt inga kakor eller bullar på fikat, åt ingen mer mat. låg på över -1000 kcal. idag gick okej, havregrynsgröt till frukost och lite panbiff med sallad till lunch. sen åt jag inget mer, drack bara vatten och en nollcola. så kommer jag hem, och det finns en portion havregrynsgröt på bänken. käkar den, tillsammans med mamma vid bordet. efter det smäller jag i mig två mackor med smör, skinka och ost. och sen säkert 4-5 ostskivor extra, SÅ JÄVLA ONÖDIGT.


fick iallafall upp allt igen. så nu känns det mycket bättre. ligger på +150 kcal ungefär. det känns inte bra men ändå inte så dåligt. idag är jag sjuk också, snuvar och hostar som en dåre. mår inte alls bra faktiskt... jag som såg fram emot denna träningsveckan. tror inte att det var en sådan bra ide att träna igår egentligen, det gjorde det nog bara värre. men jag behöver träna. och bränna fett.


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards