Alla inlägg den 4 maj 2011

Av imperfection - 4 maj 2011 20:44

idag har jag fått i mig:

2 port havregrynsgröt med mjölk (spydde upp kanske 1,5?)

1,5 knäckebröd med philladelphia 5% fett

tre skivor nätmelon och några vindruvor


sedan har jag promenerat rätt mycket också. först 70 min med hunden, sedan 20 min fram och 20 min tillbaka till en kompis, så just nu ligger jag på ca -140 kcal. det känns mycket bättre än igår, men har fortfarande ångest för tt jag åt så mycket. dessutom har jag ju ingen aning om hur mycket jag fick upp igen. eller mer, hur mycket min kropp rean hade hunnit ta upp.


 

Av imperfection - 4 maj 2011 20:29

skämdes för mycket igår när jag kom hem för att gå in och uppdatera. jag... skäms fortfarande. det började med fika. tog en minibaguette, mörk. det slutade med sammanlagt 4 mackor, väldigt många fler tuctuc kex med brieost och massssssssa äckel. USCH. hade verkligen inget stopp. min mage var så jävla full, hade mat upp till öronen. ändå fortsatte jag att bara sleva in mat i munnen.

sen spydde jag i över en timma när jag kom hem, och idag har jg blåmärken på handen. började äen dagen med att hetsa. 2 portioner havregrynsgröt. sjukt onödigt. spydde upp skiten igen.

jag är så jävla äcklig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards