Alla inlägg den 30 mars 2011

Av imperfection - 30 mars 2011 18:35

just nu mår jag ganska kasst. kan inte fokusera min blick, den bara flackar. mår ganska illa och fryser en del. men fuck that shit, jag har bara ätit frukost idag. ändå, det är bra. (fastän jag åt lunch också, men den finns inte kvar)

-2kg på en vecka.. jag kan inte bestämma mig för om det är lagom eller lite. jag hade ju gärna velat gå ner mer, men det kanske inte är meningen att jag ska gå ner så snabbt denna gången. men denna gången är det ingen 5 veckors period, utan detta kan vara föralltid. självklart kommer jag att någon gång falla för frestelsen med en kaka eller så, men inte en massa mat. jag vill inte att maten ska kontrollera mig igen.

Av imperfection - 30 mars 2011 15:23

- 2kg på en vecka, detta innebär att jag har nått mitt första delmål, 71kg.

idag har det gått sådär med maten, åt müsli och lättfil till frukost. mådde inte alls bra efter det, kände mig jättefet och äcklig. försökte spy lite men det kom bara kaffe. sen åkte jag in till stan och klippte mig, drack en kopp svart kaffe hos frisören. gick runt på stan lite och kollade i lite affärer. hittade inget av intresse så jag åkte hem. sen satt jag i köket och pluggade med min syster som har studiedag. och vi åt lunch tillsammans, dvs gårdagens middag. tacos. 2 port, med avocado, creme fraishe, gurka, majs, salsa och köttfärs. blev äckligt mätt. ville spy direkt, men jag väntade lite för jag visste att hon skulle gå. så hon gick och 2 sekunder senare stod jag över toaletten. känns bättre nu igen, men jag gillar inte att behöva spy. det tyder på bristande självkontroll. men jag kände att jag behövde äta tillsammans med henne så att hon kan säga; jo men vi åt lunch tillsammans.


vill gå ner all vikt nu. inte "bara" 2kg i veckan.. trots att det kanske bara blir sämre från och med nu. jag hoppas iallafall att jag blir frisk så att jag kan börja träna som vanligt igen.

Ovido - Quiz & Flashcards