Alla inlägg den 27 mars 2011

Av imperfection - 27 mars 2011 22:53

jag funderar på att fasta i tre dagar, men undantag för frukost.

det finns ju en del praktiskt att lösa i kombination med detta, hur gör man med frågande människor? framförallt min familj? jag vet att jag skulle kunna genomför det med mycket vatten, kaffe the och diciplin. grejen är bara att jag vet inte hur jag skulle klara det utan att folk börjar undra.. några tips? ska ju väga mig på onsdag, och då hoppas jag att jag nått mitt delmål 1. 71kg, hade inte varit fel om det var ännu mer. men är det mindre så blir jag nog förkrossad.


 

Av imperfection - 27 mars 2011 21:36

klarade dagen relativt bra. startade med lite frysta bär, hallon och blåbär med ca 1,5 dl fil på och en matsked müsli. sen åt jag lunch med familjen på restrang, var skitnervös.. men det gik bra, åt en laxbit och grönsaker. och så konserverad frukt till efterrätt. som kom jag hem till en kompis och skulle fika med några stycken, där fanns chokladmuffins och massa goa grejer. lyckades avstå, men det var en jävla kamp, drack en kopp kaffe och två glas saft med 2 kcal i varje (=4 kcal).


men så kom jag hem nu, och familjen satt och åt kvällsmat. jag tänkte att jag tar lite frysta bär och fil, och ett kokt ägg. det slutade med att jag vråkte i mig två mackor med philladelphia och keso på. hade så sjukt dåligt samvete efter det... så det blev till att gå och försöka få upp allt. fick nog upp en del.. men shi, jag höll precis på att bli påkommen. mamma kom in medans jag skrivet detta och kramar mig, så säger hon att jag luktar som om man inte har ätit på hela dagen.. och sen frågade hon om jag hade varit och spytt.... jag hoppas verkligen att jag fick avlett henne, annars kommer det att bli mycket svårare framöver..

Ovido - Quiz & Flashcards