Alla inlägg den 24 mars 2011

Av imperfection - 24 mars 2011 20:42

åt en skål med frysta hallon och blåbär (som jag tinade i micron en stund) och ca en dl filmjölk och lite müsli. en halv mörk smörgås med lätt keso på. egentligen är det inte så mycket, men det är för sent på kvällen. önskar att jag inte hade ätit så mycket. eller iallafall tidigare. menmen, nu är det som det är. jag bävar lite inför helgen, när man ska umgås kring mat och bakelser med sina vänner. jag vill ju inte äta. jag har kommit till det beslutet.


jag vill inte. jag vill vara vacker, smal.


 

Av imperfection - 24 mars 2011 17:36

har druckit en kopp kaffe med mjölk i, och en mugg hallonthe. hungern kryper i kroppen just nu. drack också ett glad vatten med tre matskedar ppelcidervinäger förut. jäkligt starkt/surt, men värt det om det kan ge någon effekt alls.


funderar på om jag ska ta lite fil med blåbär, hallon och gojibär i.. men inte än isåfall. åt ju alldeles nyss.. haha. all den maten ligger i något avloppsrör just nu. inte i min mage iallafall.


 

Av imperfection - 24 mars 2011 15:16

åt en hel portion havregrynsgröt imorse, med typ två matskedar mjölk till. tänkte att det är okej att fylla upp lite idag, har varit och satt in en tandställning och allt. men så kom jag hem, efter att ha varit och handlat mat med mamma. vi skulle äta hamburgare, hon, jag och lillebror. och jag kunde inte komma på en bra ursäkt att slippa. när vi väl åt kunde jag inte riktigt stoppa mig, jag tror att de senaste dagarnas lack of mat tar ut sin rätt på min kropp. jag slängde i mig två hamburgare (hemmalagade, inte mc donald's!) med dressing, avocado, gurka och tomat. emellan varje tugga sippade jag på vatten, för det fanns inte en chans att allt det skulle få stanna kvar i min stora mage. så innan jag hade svalt sisa tuggan så skulle jag "duscha".

upp med allt. nu så är hungern på plats i magen igen. trots att det är sjukt jobbigt att vara hungrig hela tiden så slår det att vara så mätt. jag vill nå mitt mål, jag måste dit. jag har inte kommit fram till min "målvikt" ännu, men det är på g.  jag tänker runt 55-58 kg? det har jag inte vägt på 11 år..


 

Ovido - Quiz & Flashcards