Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Today is the first day of the rest of your life. There's no need to spend it miserable about how you look & how much you weigh. Do something.

Av imperfection - 27 mars 2011 21:36

klarade dagen relativt bra. startade med lite frysta bär, hallon och blåbär med ca 1,5 dl fil på och en matsked müsli. sen åt jag lunch med familjen på restrang, var skitnervös.. men det gik bra, åt en laxbit och grönsaker. och så konserverad frukt till efterrätt. som kom jag hem till en kompis och skulle fika med några stycken, där fanns chokladmuffins och massa goa grejer. lyckades avstå, men det var en jävla kamp, drack en kopp kaffe och två glas saft med 2 kcal i varje (=4 kcal).


men så kom jag hem nu, och familjen satt och åt kvällsmat. jag tänkte att jag tar lite frysta bär och fil, och ett kokt ägg. det slutade med att jag vråkte i mig två mackor med philladelphia och keso på. hade så sjukt dåligt samvete efter det... så det blev till att gå och försöka få upp allt. fick nog upp en del.. men shi, jag höll precis på att bli påkommen. mamma kom in medans jag skrivet detta och kramar mig, så säger hon att jag luktar som om man inte har ätit på hela dagen.. och sen frågade hon om jag hade varit och spytt.... jag hoppas verkligen att jag fick avlett henne, annars kommer det att bli mycket svårare framöver..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imperfection - 18 maj 2011 12:12

börjar min nya svältdiet med att äta en hel portion havregrynsgröt och två knäckemackor med massa philladelphia. lyckat.... väntar på att det ska sluta regna så att jag kan gå ut och promenera. ska träna ikväll också. usch för mig... ...

Av imperfection - 17 maj 2011 20:41

jag är alldeles för tjock. jag lurade mig själv att tro på att jag kunde vara lycklig, smal och äta på samma gång. det funkar inte så. imorgon börjar jag om igen, jag ska svälta som jag gjorde innan. nu ska jag bli smal, på riktigt. för det är ju d...

Av imperfection - 17 maj 2011 11:27

vet inte vad jag skrev när jag skrev sist. needless to say så var det nog ett tag sedan. jag vet inte riktigt om jag tappat stinget, motivationen eller bara ord. eller alla alternativ. jag har iallafall gått ner 9kg hittills, alltså väger jag 64kg nu...

Av imperfection - 9 maj 2011 20:54

jag orkar inte uppdatera denna frikkin bloggen. jag äter, spyr. svälter, äter, spyr. tränar, äter, svälter. mitt liv kretsar kring mat, om att inte äta den. om att inte vräka i mig hela kylskåpet när tillfället finns. jag fick frågan av en instrukt...

Av imperfection - 8 maj 2011 20:10


jag har ävat för att logga in här. jag vill inte skria vad jag har ätit, men jag vill ändå. jag vill skämma ut mig, men jag vill inte stå naken med skammen. trots att jag hamnade på - kcal igår så har detta varit en riktigt dålig helg. alldeles för m...

Ovido - Quiz & Flashcards