Alla inlägg den 24 mars 2010

Av imperfection - 24 mars 2010 22:54

and have a nice day.


no actually, i hope you have a really shitty day. i hope that rain will soak you, that thunder will strike you and that you have no clean underwear.


Av imperfection - 24 mars 2010 22:47

mitt huvud spricker snart. tillsammans med mitt bröst. är så jävla arg ledsen besviken sur förnedrad sårad. helt oprioriterad. längst ner i näringskedjan, hej frida! jag skiter fullständigt i dig, ha ett jävligt tråkigt liv i väntan på mig. för du väntar ju snällt tills jag kommer tillbaka. ska bara lämna dig i 2,5 månader, glömma våran 2års dag, inte höra av mig på en vecka efter det och skylla på att "mailen försvann eller nåt". sedan ska jag vara inne på facebook, skita i att skriva till dig där eller svara på något du skriver. låtsas inte se dina mail och trots att du VET att jag hat nät så ska jag ge fan i att svara på dina hatiska hjärtskärande mail.


VEM FAN ÄR DU?? vem är du som har intagit min kropp. du ser ut som mig, pratar, går som mig. men inte fan är det jag. börjar bygga upp muren igen. hur fan tror du att du någonsin ska kunna ta dig igenom igen? denna gången har jag lärt mig av mina misstag, använder starkare material. även om jag vill att du ska kunna ta dig över, under, igenom, så kommer du inte kunna. iallafall inte på ett långt tag.


det

kommer

att

ta

tid.

jag

läker.

fortfarande.

Ovido - Quiz & Flashcards