Alla inlägg den 20 mars 2010

Av imperfection - 20 mars 2010 09:31

något har hänt. något har förändrats. fastän du är på andra sidan jordklotet så kan jag känna det. någonting hände mellan domninikanska republiken och charleston. innan var det "älskar dig mest av allt, saknar dig så jävla mycket". nu var det "puss på dig, klart jag vet att du älskar mig".

frågade dig igår, älskar du mig då? jag är fullt allvarlig. jag vet inte längre. du har inte svarat. du skickade tre kalla mail i förrgår. igår skickade du inga. fastän jag vet att du har nät, fastän jag VET att du både kommer in på internet och kan ringa mig. du kunde gå in på facebook och uppdatera din status om att ni har nät nu. men du kunde inte svara på mitt mail?


jag kommer hetsa ihjäl mig själv snart. jag klarar inte detta. jag kommer att bryta ihop snart. jag orkar inte gå runt och fundera, tog du tillbaka mig för att du tyckte synd om mig? fastän du lovade och svor.

Ovido - Quiz & Flashcards