Alla inlägg den 23 mars 2010

Av imperfection - 23 mars 2010 13:29

funderar på att börja skriva lite om min stora passion, träning. svara på frågor och så om någon har några funderingar. har inte direkt många läsare eftersom att jag verkligen inte orkat blogga på länge. men nu kommer lusten igen och det ör så skönt att få skriva av sig. kan skriva vad jag vill, ingen vet vem jag är ändå.


undrar om intresset finns? för en "träningsblogg" altså. ingen pro-ana blogg eller nåt om att bli av med allt fett i hela kroppen, inklusive det i hjärnan. utan riktig vettig träning. blandat såklart med mina vredesutbrott och känsomässiga melt-downs. haha.


Av imperfection - 23 mars 2010 11:09

ibland, bara ibland, önskar jag att jag var tretton igen. att jag kunde leva som jag gjorde då. careless, helt utan att bry mig ett skit. svek vännerna? skaffa nya. pojkvän? vad fan är det? strul heter det. strul som inte betyder ett skit. så många jag sårat.. men dom sårade inte mig. det var det viktiga. jag blev inte sårad. jag levde bakom min skyddsmur som ingen kunde bryta sig igenom. sen kom du.


du kom och vi var helt otippade. du nötte ner min mur och tog dig in. innan kunde jag inte bli sårad, jag kunde inte och ville inte bry mig. nu, klistrad vid datorn för att ideligen kolla min mailbox. har du hört av dig? har du tagit dig tiden och skickat iväg ett mail? för varje nej slocknar en del av mitt hjärta. åh ett mail, skynda att öppna. men det är inte från dig. en del av mitt hjärta slocknar. ett mail från dig som lyder : blablablalbllalbla.


jag behöver så mycket mer än så. varför kan du inte förstå det? du har lämnat mig, helt ensam. du har lämnat mig med mig själv. du har lämnat mig med personen jag hatar mest av alla. tack som fan.

Ovido - Quiz & Flashcards