Alla inlägg den 3 januari 2010

Av imperfection - 3 januari 2010 14:28

jag har två nyårslöften, de mest klichéartade och traditionella man kan komma på. självklartm sluta röka och gå ner i vikt. jag vill gå ner 10kg, till juni. så jag har ett halvår på mig att gå ner de.

altså behöver jag gå ner lite mer än 1,5 kg per månad. så nu ska jag börja hålla reda på detta. ska försöka med ca 2kg/månaden. vi får väl se hur det går... jag håller iallafall både tummar och tår.


fridasofie

Av imperfection - 3 januari 2010 13:44

snacka om kass updatering, men who gives a fuck? har ju bara bloggen som ett sätt tt få ur mig tankar och känslor, och inte för att slåss om ett högt läsarantal. jag tänker inte börja som pissie och dissie och resten utav stockholms fjortisbloggare, jag tänker inte börja provocera så att alla mina läsare hatar mig. vill någon läsa min blogg och kanske tycka att jag har något vettigt att säga, jätteskoj! men jag tänker inte börja göra mig till.


dock har jag många starka åsikter som folk kan tycka vara provocerande, men det är inte avsiktligt. jag skriver mycket om min insomnia som är väldigt jobbig. jag skriver helt enkelt det jag känner för, no more none the less.


fridasofie

Ovido - Quiz & Flashcards