Alla inlägg den 31 juli 2010

Av imperfection - 31 juli 2010 00:23

har gått på nutrilett i 4 veckor på måndag. jg bestämde mig ganska snart efter start att bara väga mig på måndagar då det började stiga mig åt huvudet. min första tanke när jag och några kompisar skulle åka iväg en helg var; "shit nu har jag ingen våg". men i mådags hade jag iallafall gått ner 8 kg och i onsdags kunde jag inte hålla mig så jag snabbvägde mig och då hde jag gått ner 9.


man ska egentligen dricka 5 st om dagen. i varje shake är det 110 kcal, altså ska man äta 550 kcal om dagen. jag äter 220. hungerkänslorna har nästan försvunnit men de kommer ibland då och då, men bara korta perioder. jsg är dödstrött och fryser som ett djur. menmen.. vad gör man inte för att tycka om sig själv lite? jag ycker att det knappt syns, men andra ser det. många har kommenterat det.


tror att jag håller på att bli sjuk i huvudet. jag vågar inte börja äta igen. jag ljög igår om att jag hade ätit. jag vet själv hur det låter, men jag vill inte äta. vill inte släppa kontrollen.

Ovido - Quiz & Flashcards