Alla inlägg den 11 april 2010

Av imperfection - 11 april 2010 22:05

har haft yrselattacker hela dagen igår och idag. från och till. igår höll det i sig hela dagen. det känns som om hela världen bara snurrar och jag kan inte fokusera blicken. som värsta bakfyllan, trots att jag inte druckit något.


var på dop idag. blev gudmor till min lilla kusin.. kramade på honom hela dagen tills han somnade i min famn. det dämpade ångesten, oxytocinet rann igenom hela kroppen. åh vad jag önskar att jag hade en egen. men jag väntar nog med det, iallafall tills jag har gått ur gymnasiet. det är bara 2 år kvar ju. dessutom är jag ensam nu.. 2 år åt helvete. åt en omogen bebis, som jag sett hela min framtid tillsammans med.


varenda muskel i min kropp värker idag. jävla hård träning igår. så går det när man skiter i att träna. jävla idiot.

Ovido - Quiz & Flashcards