Alla inlägg den 7 december 2009

Av imperfection - 7 december 2009 21:39

ganska som vanligt. träna idag, träna imorgon, träna på onsdag, träna på torsdag. why? ledig helg. why? FÖR JAG SKA SE IN FUCKING FLAMES PÅ SCANDINAVIUM PÅ LÖRDAG!!!!! det blir tagggaa hela fredan!


fridasofie

Av imperfection - 7 december 2009 19:43

stör mig på det mesta.

svenskarnas feghet, kärringar/gubbar som luktar/inte luktar som måååste sätta sig bredvid mig på bussen/spårvagnen när jag precis har brett ut mig fastän det finns massa lediga platser, folk som spelar dumma, folk som är dumma, folk som frågar uppenbara saker, folk som måste tävla om allt hela tiden, smala som klagar på att dom är tjocka, folk som har slöja/burka och tycker att vi ska acceptera det som helt naturligt, särbehandling, dåliga/inga resultat osvosvosv...


listan kan göras lång

fridasofie

Ovido - Quiz & Flashcards